Gent ontvangt voor de tweede maal op rij het label ‘Kindvriendelijke stad’. Gent krijgt het label voor de komende zes jaar omdat de Stad sterk inzet op diverse levensdomeinen van kinderen, tieners en jongeren. Gent werd gisteren ook uitgeroepen tot Europese Jongerenhoofdstad in 2024. Vlaams minister van Jeugd Benjamin Dalle reikt op zaterdag 20 november om 13 uur het label uit in jeugdhuis Nieuw Gent, Agaatstraat 2, 9000 Gent. Hij doet dat in aanwezigheid van burgemeester Mathias De Clercq en schepen van Jeugd Elke Decruynaere.
Nieuws uit Gent en omstreken
Meer verhalen
Onvergetelijk Vrouwelijke kunstenaars van Antwerpen tot Amsterdam in MSK Gent.
G.AN.D.A.’25 Kunstroute
Parle-moi d’amour, een komedie van Philippe Claudel.
Het geheime wapen van “ILLUMINARIE”.
De BIGBANG op ‘Social Work Day’ in Artevelde Hogeschool Sint -Annaplein Gent
Tussen de regels literair programma met Phara De Aguirre.
Festival van Vlaanderen
Onthulling gedicht
Onder vrienden.
Huldiging Wim De Wispelaere.
SPOT, POST, STOP Marc Reynaerts.
Boek : Wedstrijd Zonder Winnaar.