Opening van onze nieuwe zaak Cremerie Gérard op het Sint-Baafsplein nr36 Gent. Nieuw is dat je bij ons nu ook terecht kan voor een snelle lunch. We bieden maaltijdsalades, croques, toasts en diverse snacks aan.Naast de lunchopties zetten we natuurlijk ook vol in op tearoom met versgebakken Brusselse wafels en pannenkoeken. Het vers gedraaid ijs blijft ons stokpaardje en zal in de zaal steeds dagvers bereid worden. Je vind bij ons een uitgebreide kaart met ijscoupes, een 30-tal in totaal. Dit gaat van klassiekers als dame blanche, tot coupes met vers fruit. Maar ook streekgebonden coupes zoals een coupe cuberdon. We maken ons ijs met verse gepasteuriseerde melk van cremerie francois uit Sint-Niklaas naar een recept van 1928. Ze zijn meermaals verkozen tot beste ijssalon van België. Ook hebben we een webshop waar u terecht kunt voor ijspotten en ijstaarten voor thuis.
We zullen alle dagen geopend zijn van 11u30-18u en zijn ook open op zondag.
Woensdag is onze wekelijkse sluitingsdag
Nieuws uit Gent en omstreken
Meer verhalen
Vree Wijs Theater vzw: “IN MIJN STROATSE”.
Vree Wijs Theater: Barmhartige Buren
GF 35j.Den Driedekker op terras in Galgenhuisje.
“Gensche Fieste” Café Chantant in Café Première bij Jo.
Een andere manier voor de opening GF’26
Verzetsprijzen – 8 Mei Coalitie
40 jaar na het iconische Wembley wordt Queen gevierd in de Capitole
Ronny Ray is back.
Place Musette begint en eindigt dit jaar met een Bal Musette.
Inhuldiging nieuwe elektrische boten op de Graslei.
We stellen u voor DJ Woopie gekend van de carnavalfeesten
We stellen voor DJ Woopie.