Gent in Beeld

Nieuws uit Gent en omstreken

BREAKING!!! Op de canapé bij Avondvree morgen woensdag 20 mei opnames.

BREAKING!!! Op de canapé bij Avondvree morgen woensdag 20 mei opnames.
De woon-leefbegeleiders hebben samen met vier studenten van de Arteveldehogeschool en met medewerking van andere disciplines een heuse talkshow uitgewerkt, waaraan 
zowel medewerkers als bewoners deelnemen. De betrokken bewoners werden hiervoor reeds 
persoonlijk aangesproken en hebben hun toestemming gegeven. 
Met dit project willen we de unieke verhalen van de bewoners centraal stellen en hen een mooi podium geven. 


In deze reeks zetten we telkens enkele bewoners in de kijker en geven we hen de kans om hun persoonlijk verhaal te delen. 
Tijdens de show nemen de bewoners ons mee 
doorheen hun leven: herinneringen aan vroeger, mooie momenten, uitdagingen die ze hebben overwonnen en ervaringen die hen gevormd hebben tot wie ze vandaag zijn. 
Daarnaast is er ook ruimte om even stil te staan bij hun dromen en wensen, groot of klein, die ze misschien nog graag willen verwezenlijken.Op woensdagen 20/05, 27/05 en 03/06 worden telkens in de namiddag (van 14u tot 17u) één of meerdere bewoners geïnterviewd. De betrokken bewoners werden hiervan vooraf op de hoogte gebracht.De talkshow zal te vinden zijn via de sociale mediakanalen van WZC Avondvrede en het YouTubekanaal van Artevelde hogeschool (AVD TV) dank aan de leerlingen laatstejaars studenten Lena Strijbol,Thibaut Lauwereins,Elias Bogaerts en Romy Sey.

Info: wzc-avondvrede.be

Instagram did not return a 200.